- Utama
- Profil Korporat
- Ramalan
- Gempa Bumi
- Pencerapan
- Iklim
- Penerbitan
- Pendidikan
- Hubungi Kami
-
Talian Hotline1-300-22-1638
Jabatan Meteorologi Malaysia berusaha memberikan perkhidmatan meteorologi, iklim, gempa bumi dan tsunami yang berkualiti bagi memenuhi keperluan sosioekonomi dan keselamatan negara.
Kami berjanji akan melaksanakan perkara-perkara berikut:
Memberikan maklum balas penerimaan aduan dalam tempoh TIGA (3) hari bekerja.
Membekalkan maklumat/data dalam tempoh LIMA (5) hari bekerja bagi permohonan yang lengkap.
Memastikan sistem penyampaian perkhidmatan Jabatan tersedia 24 jam sehari.
Sebarang aduan berhubung dengan Piagam Pelanggan sila hubungi:
Ketua Unit Komunikasi Korporat
Jabatan Meteorologi Malaysia
Jalan Sultan 46667, Petaling Jaya, Selangor.
Tel: (603) 79678114 | Faks: (603) 79550964
E-mel: ukk@met.gov.my